כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
29/11/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

קד"מ מעבר לים

מאת: גל מרקוביץ', 'לעומק התודעה' /
19.06.2007
/ 12:06

Vis tecum sit!

או בתרגום לאנגלית

May the force be with you

 

משהו ישן וטוב... טוב מאוד אפילו.

תעשיית הקולנוע משופעת בתקציבי פרסום מפלצתיים, בעיקר אם מדובר בשוברי קופות כמו הטרילוגיה של מלחמת הכוכבים. על מה חשב הארט דיירקטור של סוכנות en Vision הדנית?

או שמא מחלקת הגרפיקה לא עמדה בזמנים? אולי הדפוס לא הצליח לספק את הסחורה בזמן?

אני מאמין, שמדובר בפרץ של גאונות. שימו לב לשלושת "חרבות האור" (נאונים) הניבטות משלט החוצות.

 

 

 

 

נשבע לכם שאין לבחירות שלי שום קשר לנטייה שלי בספורט

 

עכשיו, דמיינו לעצמכם איך היה נראה אותו שלט כשרק פיסת דבק אחת בגודל אמיתי באמצע הפוסטר הייתה מחזקת אותו לבניין.

 

 

 

האוטו שלנו גדול ואפור...

קבלו את הרעיון שהצליח להפוך רכב עבודה אפור ל- Sold out :

 

גפרור אחד קטן ופעילות קד"מ ממוקדת השאירו את חברת "פורד" ללא רכבים חודש לפני ההשקה. 

כמה פשוט ומשעשע, קופסת גפרורים רגילה ועליה פרסומת לרכב עבודה של "פורד", אבל כשפתחת את הקופסא להצית את אחד הגפרורים – נגלה לפנייך גודלו של תא המטען:

ע-נ-ק-י! מסתבר שהפעילות הייתה כל כך מוצלחת שכל כלי הרכב מאותו הדגם שהועמדו למכירה נמכרו חודש לפני שהחברה הייתה מוכנה לשווק אותו. 

 

 

 הכותב הינו מנהל מחלקת הקד"מ בחברת 'לעומק התודעה'.

תגובות
אין תגובות למאמר
כתבות נוספות: