כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

"מה אני צריכה טיסה לפריז? היום רואים הכל בטלוויזיה!"

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
01.09.2010
/ 14:24

פולניות, הסוף לבדידות הגיע. גורני אינטראקטיב הפיקה עבור מותג הטונה סטארקיסט קמפיין אינטרנט בפייסבוק ובאתר וואלה!, כאשר הסלוגן שהוביל אותו הוא "עוזרים לפולנייה של סטארקיסט למצוא חברות חדשות".

 

המהלך מבוסס על דמותה של הפולנייה המככבת בקמפיין הטלוויזיה של המותג, שבו הוזמנו הגולשים לשתף את חבריהם במשפטים פולניים של האמא בבית או של בת הזוג, ולזכות בפרסים כמו טיסה זוגית לפריז, מלון ו-1000 דולר לבזבוזים, מצלמות דיגיטליות ועוד.

 

לקראת סיומו, דווח כי השתתפו עשרות אלפי גולשים ששלחו משפטי מפתח מהזן המתוסכל. דוגמאות? לפניכם:

 

"אני לא רוצה לראות אותך מאושרת, אני רוצה לראות אותך נשואה".

"אני חייבת להבריק את הבית, מחר יש עוזרת".

"אל תזרוק את הגבינה..חבל. עובש בריא יש בו פניצילין".

 

המשפט הזוכה בפרס הראשון היה: "מה אני צריכה טיסה לפריז? היום רואים הכל בטלוויזיה!"

 

 

 

הפקה: גורני אינטראקטיב

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר