כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
22/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

קד"מ ה"ביג ספנדר" של פפסי מקס גורף שבחים גם בעולם

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
29.08.2010
/ 12:03

פעילות הקד"מ "ביג ספנדר" למותג פפסי מקס, במהלכה בזבז זוכה יחיד מיליון שקלים על חוויות "שחיתות" בתוך 24 שעות, עשתה הדים במדינות המשווקות את המשקה בחו"ל.

 

בכנס שארגנה לא מכבר חברת פפסיקו העולמית בברצלונה, נכחו נציגי המדינות המשווקות את המשקה בעולם. אלו הביעו עניין ברעיון ובקונספט המדובר, כמודל לשימוש נכון במדיה החברתית. כעת, נמסר לחדשות 'מפיק', שוקלים נציגי החברות הללו לבצע את אותה פעילות גם בארצותיהם.

 

בישראל קנתה לה הפעילות שם והוכחה סטטיסטית כמוצלחת, עם קרוב ל-20 אלף אוהדים לקבוצת הפייסבוק של פפסי מקס. בכך, למעשה, הפכה הקבוצה לשנייה בגודלה בעולם ברשת החברתית הפופולארית.

 

ב"ביג ספנדר" הושקעו 10 מיליון שקלים, והיא הופקה על-ידי חברת השיווק והאירועים ZEZE קד"מ וקריאייטיב. כזכור, הוצעו לגולשים בפייסבוק להעלות רעיונות לבזבוז סכום אדיר של מיליון שקלים בתוך יממה אחת בלבד על חוויות וכיף.

 

לפני כחודש נבחר הזוכה, שיחד עם 15 חברים פירק את הכסף על צניחה חופשית, הפלגה ביאכטה, משחק כדורגל עם נבחרת הנשים של ישראל, הופעה של הדג נחש ואינפקטד משרום במועדון רדינג 3 ועוד.

 

 

 

 

 כאילו אין מחר: כך "נשרפו" מיליון שקלים ב-24 שעות

 

 

תגובות
התקבלו 2 תגובות
1.  סחטיין
2.  שאפו על הקרייאטיב