כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

כריסטינה אגילרה 2: "מזבלה" שותפה גם בהשקת הבושם השני

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
25.08.2010
/ 11:34

הנהלת פרוקטר אנד גמבל העולמית בחרה בסוכנות הקריאייטיב מזבלה כמפתחת ושותפה בקמפיין השטח שישיק את הבושם השני והחדש של הזמרת כריסטינה אגילרה.

כזכור, לפני כשנתיים ביצעה מזבלה את קמפיין הקולבים בישראל ובמדינות נוספות, כאשר אל הקולבים שנתלו במקומות מרכזיים הוצמדו דוגמיות של הבושם הראשון של הזמרת. הקמפיין זכה לשבחים ופרסים בתחרויות קריאייטיב בעולם.

קמפיין השקת הבושם החדש יתקיים במקביל לסרט חדש בכיכובה של אגילרה.

דורי בן ישראל, מבעלי "מזבלה": "זהו כבוד גדול עבורנו שקמפיין של סוכנות קריאייטיב צעירה נבחר לייצג מותג על בפני קהל יעד של כ-150 מיליון אירופאים. מתחילת 2010 הייתה עליה דרמטית במספר הפניות של מפרסמים מחו"ל, ביניהם משרדי פרסום ומפרסמים מאפריקה וברזיל המעוניינים בשיתופי פעולה עולמיים עם הסוכנות.

"לאור הפניות, נבדקות בימים אלה אפשרויות התרחבות של המזבלה והקמת שלוחות נוספת בארצות הברית ובאירופה. ההחלטה להתמקד בקמפיינים עסקיים גלובאליים היא החלטה אסטרטגית, המבוססת על התפיסה של עולם פרסומי ללא גבולות".

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר