כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

סופר פארם: 12 מיליון שקל על קמפיין ראש השנה

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
23.08.2010
/ 12:41

 

סופר פארם תשקיע 12 מיליון שקלים בקמפיין חוצה מדיה לראש השנה.

 

את הקמפיין מפיק משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, בקונספט אופנתי וצעיר המתייחס את מוצרי הבישום ברשת כחלק מהמראה הכולל של כל אישה וגבר.

 

הסלוגן המלווה את הקמפיין יהיה "קולקציית הבשמים של סופר פארם עכשיו במבצע". הבשמים שולבו בלבוש של הדוגמניות ככובעים לראשן, במטרה להציג את המוצר כאביזר בעל אמירה אופנתית ולא רק כריח.

 

הקמפיין יתבצע באמצעות אינסרטים בעיתונות, שילוט חוצות, אינטרנט, רדיו, טלוויזיה וכן בסניפי הרשת.

 

באחרונה דיווחה הרשת על שיא במכירותיה מאז הוקמה – 50 מיליון שקלים ביום "לייף סטייל" לחברי מועדון הלקוחות, גידול של 30 אחוזים לעומת יום המכירות הדומה שנערך אשתקד.

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר