כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מיתוג מקיף ל"פרי הגליל": לוגו ועיצוב אריזות חדשים

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
23.08.2010
/ 9:56

תשלובת ויטה פרי הגליל קיימה בשבוע שעבר השקה מחודשת של מותג השימורים והקפואים פרי הגליל.

מטרת המהלך, לדברי החברה, היא ליצור שפה ויזואלית אחידה שמחברת ל"משפחה" אחת את הירקות הקפואים והשימורים של המותג, תוך בולטות במדפי השימורים ובמקררים במרכולים.

המהלך הוא תוצר של מחקר ממושך שנעשה על אודות המותג, ובסופו נקבעה אסטרטגיה חדשה, לוגו ופיתוח של מתכונים חדשים בליווי קמפיין פרסומי.

האסטרטגיה המדוברת שנבחרה:  "מבינים בירקות". היא נשענת על תשובות הצרכנים במחקר ועל ערכיו הוותיקים, כפי שנראים על-ידי יצרניו.

בסופו של תהליך המחקר, נבחר משרד העיצוב ניאו גרופ של פיליפ בולקיה, במטרה לבנות שפה חזותית חדשה עבור המותג, ולעצב את הלוגו החדש והרענן של פרי הגליל. העיצוב הנבחר הוא לוגו המביא לידי ביטוי את האסטרטגיה שנבחרה למותג, עיצוב האריזות הינו עיצוב אמיץ, בוטח בעצמו ומשלב עוצמה של מותג מוביל עם איכות ללא פשרות וכל הצבעוניות והטעם שבירקות.

 

היקף ההשקעה במהלך מוערך ב-6 מיליון שקלים.

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר