כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ילדים משוטטים במנהטן - במוקד קמפיין התלת-מימד של "היינץ"

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
18.08.2010
/ 11:38

לא רק בייגל בייגל גילתה את נפלאות התלת מימד באינטרנט. חברת דיפלומט, משווקת מותג הקטשופ היינץ, פתחה במהלך שיווקי לילדים ומשדרגת את אתר האינטרנט שלה לטכנולוגיה הפופולארית.

 

האתר מאפשר לילדים לבחור לעצמם דמות ולשוטט איתה בעולם המדמה את מנהטן בניו-יורק, להיכנס לאתרים, רחובות וחנויות המזוהים עם העיר, לשחק במשחקים ולצבור נקודות.

 

בעזרת הנקודות, יכולים הילדים לרכוש פרסים אמיתיים שיישלחו אליהם עד הבית.

 

היינץ

 

 

קארין נועה כהן, מנהלת מותג היינץ בדיפלומט: "זיהינו שילדים מחוברים לטרנד של התלת-מימד בעולמות הוירטואליים ובמטרה להגיע לקהל הצרכנים הצעיר שמבלה חלק נכבד מזמנו מול מסך המחשב, הקמנו אתר בטכנולוגיה מתקדמת המאפשר לילדים חיבור אינטראקטיבי בין העולם הווירטואלי לעולם האמיתי היוצר חוויית התקשרות חדשה, ייחודית ומסעירה תוך חיבור המותג לערכי ההנאה ולתחושת הבינלאומיות".

 

 

 

BB ZOO: שידורים חיים מהספארי באינטראקטיב חדש לבייגלה

 

 

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר