כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

במקום לשכור: קפה גרג החלה לרכוש שטחי נדל"ן להקמת סניפים חדשים

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
17.08.2010
/ 11:18

רשת קפה גרג ממשיכה במהלכי התרחבות, והחלה לרכוש שטחי נדל"ן לסניפיה, בצעד שנחשב חריג למדי בענף רשתות בתי הקפה .

 

התחרות הקשה בין רשתות בתי הקפה מביאה את בעליהן לתור אחר פתרונות יצירתיים שיבססו את אחיזתן בשוק וירחיבו אותה.

 

כעת, לאחר שהתפנו מהכניסה לתחום הפקת אירועי פרימיום, החליטו שלושת הבעלים ב"גרג" לרכוש נכסי נדל"ן שישמשו כסניפים, במקום לשכור אותם כפי שנהגו עד כה.

 

בחודשיים האחרונים רכשה קפה גרג נכסים באשקלון, חיפה וקריית-אתא, שיהפכו בשנה הקרובה לסניפי הרשת. בקריית אתא ובאשקלון נרכשו שתי חנויות בתעריף של 2 מיליון ו-1.4 מיליון שקלים, בהתאמה.

 

בחיפה נרכש שטח במחיר של 700 אלף שקל, וכעת מנהלים השותפים דיונים להשתלטות על סניף עתידי נוסף בשדרות רוטשילד שבתל-אביב. גודל הסניפים ינוע בין 100 ל–200 מ"ר. 

 

לדברי יאיר מלכה, מבעלי הרשת, המגמה החדשה תאפשר לרשת להרחיב את פעילותה מחוץ לקניונים שבהם אי אפשר לרכוש שטחי נדל"ן.  כיום רק 20 מתוך 56 סניפי הרשת אינם ממוקמים בקניונים. 

 

"המטרה שלנו לרכוש כמה שיותר נדל"ן שיהיה בבעלותנו מחוץ לקניונים, וזאת במקום לשלם דמי שכירות "נרוויח" את הנכס שיהיה שלנו לאחר כמה שנים.  לדבריו: בקניית נכסי נדל"ן התשואה גבוהה והנכס מחזיר את עצמו לאחר תקופה של עשר שנים בממוצע".

 

הרשת הוקמה בשנת 1994 ומונה כיום 57 סניפים עם מחזור מכירות הנאמד ב– 135 מיליון שקל.

 

 

 

"קפה גרג" פותחת חברה להפקת אירועי פרימיום לעסקיים ופרטיים

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר