כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מכבי תל-אביב עשתה להם בצפר

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
16.08.2010
/ 14:27

 

במכבי תל-אביב כדורסל, כמו בכל קבוצה, אוהבים ספונסרים וכמה שיותר. אלא ששיתוף הפעולה הבא נעשה דווקא בתחום הקריאייטיב דווקא, ולא עם חברה עתירת ממון.

 

סטודנטים לתקציבאות ופלנינג של הבצפר עבדו במשך חודשיים על פרויקט הגמר שלהם, שבמרכזו עמדה אלופת אירופה לשעבר. הסטודנטים חולקו לשש קבוצות, אספו מידע ולמדו את פעילויות המותג, הציגו רעיונות ופלטפורמות חדשות לשיווק, והתחרו ביניהם על טיפוח החזון של המועדון.

 

מכבי הבצפר

 

 

כחלק מהליך העבודה, התארחו התלמידים במשחק ליגה, סיירו בהיכל נוקיה ובחנות המזכרות של הקבוצה. בנוסף ערכו מדגם ארצי ומייצג על-ידי מכון מחקר, ובסופו עלה שמכבי אלקטרה תל-אביב עדיין נתפשת כאחד המותגים החזקים בישראל, ולאו דווקא בתל-אביב.

 

שתי קבוצות הוכרזו כזוכות מבין השש. הקבוצה שזכתה במקום השני הציעה להקים את מרכז מכבי ת"א למצוינות והישגיות, בהתאם לערכי המצוינות וההישגיות שמאפיינים את הקבוצה. הסטודנטים בקבוצה זו קיבלו במתנה תלושי קניה לחנות המרצ'נדייס של הקבוצה.

 

הסטודנטים בקבוצה שזכתה במקום הראשון הציעו פיתוח קו מוצרי מרצ'נדייס חדשניים לקהל האוהדים הבוגרים של הקבוצה, תוך שימוש בפלטפורמות הפצה מגוונות, בנוסף לחנות המרצ'נדייס הקיימת. כל אחד מהם קיבל זוג כרטיסים זוגיים למשחק בעונה הבאה.

 

מכבי הבצפר

חלק מהעבודות בפרויקט (יחסי ציבור)

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר