כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
23/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ילדה טובה ירושלים וילד בן 18 - הם ה"שווים" של דורקס

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
16.08.2010
/ 11:54

 

כך נראים שני הזוכים בתחרות "שווה דורקס", אחד הקמפיינים התחרותיים המוזרים של התקופה האחרונה.

 

תחרות דורקס

בראונשטיין (מימין למעלה) ובלייך (עומד משמאל)

 

 

בשבועות האחרונים התבקש כל מי שמחזיק מעצמו שווה, להגיש מועמדות באמצעות הפייסבוק, לשכנע מדוע דווקא לו מגיע לזכות (על הפרסים, בהמשך) ולשאוב את אהדת הגולשים חובבי ה"לייק".

 

התחרות התקיימה ב-3 באוגוסט במתחם הצ'יץ ביץ' שלחוף גורדון בתל-אביב. הבר-מסעדה הפתוח מותג באפריל ומאי השנה במוטיבים המזוהים עם מותג הקונדומים, על-ידי חברת הקד"מ והגרילה אובססיב.

 

בתחרות שפט, בין היתר, אחד מבעלי החברה, הדוגמן בדימוס איתי אטיאס. שופט או לא, אטיאס נאלץ לספוג סטירה מצלצלת מאחת המועמדות בתחרות, הנמנית על קהילת ה-BDSM.

 

לפי ניסוח מארגני הקמפיין, "'שווה דורקס', זה מישהו ששווה להשקיע עבורו בטוב ביותר, בלי להתפשר. כל אחד או אחת שיש להם קסם אישי, ביטחון, כריזמה, סטייל, שנינות, הומור או/ן סקס אפיל ולאו דווקא רק מראה חיצוני".

 

בפרסים הראשונים – חופשה זוגית בבולגריה וערימות של קונדומים – זכו מיכל בראונשטיין (25), סטודנטית לרפואה מירושלים ועומרי בלייך (18) מגדרה.

 

מה אתם אומרים? שווים?

 

 

 

הפקה: אובססיב (OBSESSIVE)

 

 

 

גם אתם "שווים דורקס"?

 

 

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר