כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

תמונות מצ"ב רטובות: מסיבת הבריכה הלוהטת של ICE TEA במרינה בר

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
12.08.2010
/ 9:45

 

קמפיין הפייסבוק של משקה אייס טי ג'אמפ (טמפו) הגיע לשיאו בשבועיים האחרונים, בשתי מסיבות בריכה רטובות והרבה בשר אנושי, שלא הותיר הרבה מקום לדמיון.

 

המדור, ששמע ריכולים על חזיות שעפו בחסות האלכוהול החופשי במסיבה הראשונה, הגיע למרינה בר – הלוקיישן שבו צולמה הפרסומת ונערכו המסיבות – כדי לבחון ולצלם.

 

ואכן, מזג האוויר האיר פנים עם בריזה נדירה, ובהדרגה טפטפו פנימה צעירים עתירי אנרגיות שלא המתינו יותר מדי וקפצו למים.

 

בשבועות האחרונים הם השתתפו בתחרות בפייסבוק, שהזמינה אותם לשכנע מדוע דווקא להם מגיעה מסיבה פרטית. הזוכים מהמסיבה הראשונה, הזמינו מאות מחבריהם ויחד חגגו עד השעות הקטנות.

 

מתחם הבר והבריכה מותגו באמצעות דגלים, ספות, שולחנות וכריות, ושני בקבוקי משקה ענקיים שתפקדו על תקן רובי מים. האלכוהול והשתייה הקלה חולקו ללא תשלום, בצד נשנושי בייגלה, זיתים ובוטנים.

 

מותג אייס טי, שבעבר שווק תחת אותו השם על-ידי ויסוצקי וירד מהמדפים בשל חוסר רווחיות, "אומץ" בטמפו לפני כחודשיים ומצוי כעת בתקופת החדרה לשוק. כיום, לדברי מנהל השיווק גיא צוקרמן, מחזיק המותג המתחדש ב-5 אחוזים מנתח השוק הכולל, אותו מוביל נסטי (נסטלה) עם 45 אחוז.

 

 

את שתי המסיבות הפיקה חברת ZEZE קד"מ וקריאייטיב.

 

 

מסיבה אייס טי

 

אייס טי מסיבה

 

מנהל השיווק בטמפו, גיא צוקרמן (מימין) ואלעד בן-שושן (ZEZE)

 

 

 

 

 

 

 

 

אופס! התבלבלנו בבריכה. בריכת גורדון ממעוף המרינה

 

 

 

משפריץ, בולע

 

מסיבה אייס טי

איזה מים קרים אל תצלם אותי! 

 

 

 

 

הפקה: ZEZE קד"מ וקריאייטיב

צילומים: יוסי חטב

 

 

מחר: מסיבת בריכה לזוכה בתחרות הפייסבוק של ג'אמפ ICE TEA

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר