כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

האסטרטגיה השיווקית: בלי פרסום, בלי שיווק

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
12.08.2010
/ 9:27

 

לא לכולם, מסתבר, מתאימה חשיפה. לעיתים אפילו מבחירה. רשתות וחברות הפועלות בשוק מעדיפות ליהנות משיטת ה"פה לאוזן" או לפעול מכוח האינרציה ולקוות לטוב, תוך שימוש מינימלי בשיווק או יחסי ציבור בלבד.

 

השבוע, חצי שנה מאז שנחתה בישראל, השיקה רשת אופנת הילדים EPK את קולקציית סתיו-חורף 2010 בסניף שבקניון ארנה הרצליה.

 

הרשת, המחזיקה עוד סניפים בודדים בישראל (באשדוד ובפולג, למשל), עדיין בהרצה. לכאורה, תקופה מצוינת לחדור לתודעה על-ידי חשיפה מוגברת. אבל לא כך פני הדברים.  

 

EPK

 

 

"האסטרטגיה השיווקית שלנו היא לא לפרסם", אומר לחדשות 'מפיק' הבעלים והמנכ"ל, רן שכטר. "אנחנו עובדים בעיקר עם יחסי ציבור. אל תשכח שאנחנו בסך הכל חצי שנה בארץ ועדיין בבנייה. 90 אחוזים מהפעילות השיווקית שלנו כרגע זה יח"צ".

 

ומה עם מועדון לקוחות, תצוגות אופנה או פייסבוק? זה כמעט מתבקש.

"ברור לנו שיהיה מועדון לקוחות. אנחנו אוספים עכשיו את הדאטא (מאגר הנתונים על הלקוחות, י"ח). נהיה גם ברשת בעתיד, והכנו את כל הפלטפורמה לכך. תצוגות אופנה הרשת העולמית עושה בחו"ל. הם מתווים לנו מדיניות ואנחנו שוקלים כל דבר לגופו. יש להם דרך שמוכיחה את עצמה".

 

 

EPK

סניף EPK הרצליה (צילומים: יוסי חטב)

 

 

 

תגובות
התקבלו 2 תגובות
1.  מוזר...
2.  שיווק בלי שיווק, זה פשוט גימיק שיווקי