כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

דיגיטל: פלטפורמה שיווקית מקיפה למבצע חדש של דוריטוס

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
09.08.2010
/ 14:48

חטיף דוריטוס, מבית שטראוס פריטו ליי (חטיבת המלוחים של שטראוס), פתח בחודש האחרון פלטפורמה דיגיטלית שיווקית, הכוללת אתר בית, קהילת מותג בפייסבוק ופעילות סלולארית נרחבת.

 

בכל אחת מהפלטפורמות שותפה חברה נפרדת. את אתר הבית בנתה חברת התוכן THE BOX, חברת השיווק לצעירים TEENK ביצעה את מלאכת הקמתו של דף הפייסבוק, והפעילות הסלולרית נתמכת על-ידי חברת מובלין (MOBLIN).

 

כל אלו ישרתו את המבצע החדש של המותג ושל חטיף תפוצ'יפס, "נשנש ת'CASH", במהלכו יוכלו המשתתפים לזכות במאות שקלים או בשקית של החטיף מתנה, על-ידי הקשת קוד בסלולר או בפייסבוק מדי יום.

 

את המבצע יגבה קמפיין בכלי התקשורת באמצעות שלמור אבנון עמיחי, בנוסף על האינטראקטיב.

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר