כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

הפנים החדשות של מסעדת ג'ויה: עיצוב, שם, סניפים ומנכ"ל חדשים

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
09.08.2010
/ 11:50

מסעדת ג'ויה (JOYA) מקבוצת ארקפה, המפעילה שלושה סניפים באזור המרכז והשרון, מתמתגת מחדש במהלך אסטרטגי מקיף.

 

כחלק מכך, ישתנה שמה של המסעדה לנובה ג'ויה, וסניפיה יעברו "רמונט" עיצובי כולל.

 

במקביל, בהשקעה של 3 מיליון שקלים, תעלה החברה קמפיין פרסומי בצמוד לסלוגן "החיים הטובים מתחילים בג'ויה".

 

בכוונת הבעלים לפתוח שתי מסעדות נוספות עד סוף 2010, ועוד חמישה סניפים ב-2011. בחודשים הקרובים צפויה להיפתח מסעדה חדשה בסינמטק תל-אביב, שתספק את גל שירותי המזון למרכז הקולנוע ובהם שירות בית קפה ושירותי קייטרינג לכל אירועים הנערכים במקום.

 

במסעדה ישולבו כ-150 מקומות ישיבה פנים וחוץ, על פני דק עץ גדול במרפסת הפונה אל כיכר הסינמטק.

 

ג'ויה

(צילום: יח"צ)

 

 

רענון המותג כולל גם את מינויו של מנכ"ל חדש – צביקי עשת, שינוי הלוגו ועיצוב המסעדות הקיימות על-ידי האדריכל אורי בן דרור מסטודיו MU, והמעצבת הגרפית מיכל סודאי.

 

הקו החדש בעיצוב המסעדות בא לבטא את דמותה המתחדשת של ג'ויה ומשלב בין סגנון פופ- ארט לרטרו המבוסס על מוטיבים איטלקיים קלאסיים, שילוב אלמנטים הלקוחים מעולם התוכן של טריטוריות איטלקיות.

 

בנוסף, נעשים כעת כמה מהלכים ראשוניים במטרה לחדד את האופי האיטלקי של המקום - החל בעיצוב המדים, דרך פסקול איטלקי ועד בניית חצר טוסקנית קסומה. בהמשך מתוכננים מהלכים חווייתיים נוספים, בהם אירוח קבוע של שפים מאיטליה ושיתופי פעולה נוספים.

 

ג'ויה, הוקמה לפני כעשור על ידי משפחת שמר, מבעלי רשת בתי הקפה ארקפה.

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר