כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
23/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

לכל איש יש שם: דרוש שם לדמות פיקטיבית שתקדם צריכת כחול-לבן

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
09.08.2010
/ 11:27

הפייסבוק בשירות המדינה: מטה כחול לבן של משרד התמ"ת והתאחדות התעשיינים פותח בקמפיין וירטואלי ברשת החברתית, להעלאת המודעות לצריכת מוצרים כחול – לבן.

 

במסגרת הקמפיין הושקה דמות חדשה, ישראלית, המעודדת צריכת מוצרים ישראליים.

 

במהלך השבוע הקרוב מוזמנים הגולשים להגיש הצעות לשמות עבור הדמות, ובסוף השבוע יועלו השמות המתאימים ביותר להצבעה ברשת. בעתיד, ייערכו פעילויות נוספות בהשתתפות הדמות.

 

אתמול (א') עלה קמפיין מודעות בפייסבוק שיקדם את הפעילות.

 

שי ולמר, מנהל תחום אינטרנט במטה כחול לבן: "אנו מכירים בחשיבות הרבה שיש לקמפיין אינטרנטי ובכוונתנו לשים דגש על פעילויות ברשתות חברתיות ובמתחם הוירטואלי. אני קורא לכולם לקחת חלק בבחירת השם לדמות שלנו, שתלווה אותנו מעתה".

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר