כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

סופר פוש תפיק למותג השוקולד "לינדט" בר פופ-אפ בקניון ארנה

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
09.08.2010
/ 9:44

חברת הקד"מ סופר פוש תקים עבור חברת הממתקים סידס בר פופ-אפ למשך שלושה שבועות בלבד, לשיווקו החוויתי של השוקולד היוקרתי המיובא לינדט.

 

הבר יתמקם במרכזו של קניון ארנה בהרצליה, ויפעל מאמצע אוגוסט ועד ראש השנה בלבד, כחלק ממהלך שיווקי כולל למותג ובהשקעה של כ-1 מיליון שקלים.

 

לאורך שלושת השבועות, יוצעו למכירה מגוון אריזות שי מהודרות לחג, ומוצרים נוספים. עוד יחולקו ללקוחות הקניון טעימות שוקולד ומשקה קאווה, ללא תשלום.

 

בנוסף, לחיזוק האפקט החוויתי, יגיע למתחם פַסַל השוקולד הדרום אפריקאי ושוקולטייר הבית של המותג, דימו סימטוס. הלה יפסל יצירת ענק עשויה שוקולד, במשך שבוע ימים, שתיחשף ביום הפעילות האחרון – ערב ראש השנה.

 

לינדט הדמיה

עיבוד מחשב (יח"צ)

 

 

מיכל רובין, מנהלת מותג 'לינדט' בישראל: "זוהי הפעם הראשונה שאנו יוצאים בפעילות שיווקית מסוג זה בישראל. חנויות קונספט של לינדט קיימות ברחבי העולם וזוכות להצלחה מרובה ".

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר