כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

אין חריף בלי אש: שלטי חוצות לקטשופ "היינץ" בוערים בצדי הכבישים

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
08.08.2010
/ 12:44

כמה יצירתי כבר אפשר להיות בפרסום על-גבי שלט חוצות?

 

השאלה הזאת מרחפת, כמעט מדי יום, מעל ראשיהם של אנשי הקריאייטיב בחברות פרסום החוצות. ולראיה – בשנה החולפת היינו עדים ל"שכלולים" בז'אנר – חלקם "בהשראת" קמפיינים דומים בחו"ל – דוגמת שימוש באלמנטים וחפצים חיצוניים לצד השלט עצמו.

 

כזה הוא הקמפיין הנוכחי של חברת דיפלומט עבור מותג הקטשופ הוותיק היינץ.

 

השלטים המפוזרים ברחבי הארץ קיבלו את צורתו של בקבוק הקטשופ החריף, כאשר עולה ממנו להבת אש אמיתית להמחשת חריפות המוצר.

 

לא זו בלבד, אלא שהקמפיין הזה דרש היערכות לוגיסטית מיוחדת, שכללה בין השאר העמדת כבאית וצוות כיבוי אש מתחת לשלט, על כל צרה שלא תבוא.

 

השלטים ה"בוערים" עלו, בין היתר, בכביש גהה, בנתיבי איילון ובמתחם קריית שדה התעופה.

 

קארין נועה כהן, מנהלת מותג היינץ בדיפלומט: "במטרה להעביר לציבור את תחושת החריפות של הטבסקו בקטשופ היינץ, בחרנו להשתמש בקמפיין ייחודי שטרם נעשה בישראל- שימוש באש חיה בשלטי החוצות שלנו, שלבטח תמשוך את תשומת ליבם של הצרכנים ותעביר היטב את המסר".

 

 

 

חלונות 2010: שלט חוצות עם "וילונות" הוצב מול כיכר רבין

 

קמפיין מכובס? תלוי

 

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר