כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

חדשה בענף: "לייקאון" - חברת מדיה ליצירת באזז ברשת ובשטח

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
02.08.2010
/ 13:18

הפעילות השיווקית העניפה בפייסבוק לא זו בלבד שמגרה את היצירתיות ותופעת ה"עדר" הכל-כך ישראלית, אלא שהיא גם יוצרת חברות חדשות המנסות לקחת את האינטראקטיב צעד אחד קדימה.

 

כזו היא "לייקאון", חברה צעירה המתמחה ביצירת באזז "לייק" ברשת ושיווק מבוסס המלצות. מאחורי הטייטל הרשמי הזה מסתתר אליק קורפו, הבעלים של חברת התוכן קורפו תקשורת.

 

לייקאון היא חברה בת, למעשה, ומתפקדת כחברת מדיה. כמו כל אחד מאיתנו, קורפו מבקש שתעשו לו "לייק", בהשאלה. "אנחנו נמכור "לייקים" ונמכור שגרירים, כלומר אנשים שיעבירו את המסר השיווקי לאחרים".

 

כיצד זה אמור להתבצע?

 

"הלכנו וגייסנו את כל השגרירים והמשפיעים בכמה ערים בכל הארץ", וכשקורפו אומר "שגרירים" הוא מתכוון ליחצ"נים. "אם יש פרויקט בעיר מסוימת, אנו מפעילים את היחצ"ן המקומי. גם פרויקטים של עירייה וגם מסחריים. כך שהבאזז הוא נקודתי, לא רק ארצי".

 

אבל זה בעצם סוג של קידום מכירות ובאזז שכבר היה. איך זה מתחבר לפייסבוק ולרשת בכלל?

 

"הקד"מ כבר עשה קרוס אובר. הוא מצוי גם באינטרנט וגם בשטח"

 

ללייקאון, לטענתו של קורפו, כ-20 אלף סוכנים ויותר מ-3,000 "שגרירים" מכל הארץ בתוך הפייסבוק, מחולקים לפי חיתוך גילאים.

 

"שיווק לא יכול להתנהל על שליפות ועל תחושות בטן בלבד", מוסיף קורפו, "לרבות שיווק הפועל ברשת האינטרנט. יש חשיבות מכרעת לנהל שיווק מבוסס המלצות ברשתות חברתיות לצד ניתוח סטטיסטי מהימן כבר משלב התכנון. כך שאם נדע כבר מהשלב התכנוני כמה שווה המלצה, נוכל לחסוך ולמקד את המאמצים השיווקים שלנו, כך שבסופו של דבר נחסוך עבור הלקוח כסף רב וגם נשיג תוצאות טובות יותר".

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר