כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

קיבלו שטיפה: קמפיין פייסבוק אינטימי "לבנות בלבד"

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
02.08.2010
/ 9:00

 

כיצד הייתם משווקים מוצר הגיינה אינטימי לנשים, בלי ליפול למלכודות מיותרות של טקט וצנזור עצמי?

 

בכצט, יצרנית ומשווקת סדרת שטיפות אינטימיות לשמירה על היגיינה נשית, בחרו בקמפיין פייסבוק למותג פמינה יאנג – כאשר הבסיס הוא "הכניסה לבנות בלבד".

 

ואכן, קהל היעד לעמוד הרשת הייעודי הוא מתבגרות בגילאי 12-16, שיפגשו במוצר ישירות באופן וירטואלי. תכני העמוד קשורים, באופן טבעי, לעולמות התוכן של קהל הצעירות.

 

כך למשל, האפליקציה האנונימית "על בנים ועליכן" (בהשראת המדור המיתולוגי "על בנים ועל בנות" במעריב לנוער), מאפשרת לכל צעירה לשאול ולהשיב על כל נושא שמעניין אותה, כמו התאהבויות, טיפוח, אופנה, היגיינה נשית, מה לעשות עם הורים מציקים ועוד, באופן דיסקרטי.

 

 עמוד המותג צבר, לטענת החברה, כ-7,500 מצטרפות חדשות בתוך כמה שבועות. את הקמפיין ליווה אירוע מיוחד שהפיקה חברת אלי לוי הפקות, עבור כצט.

 

 

 פמינה פייסבוק

(צילום: יחסי ציבור)

 

 

 

הפקה: ze@ (סוכנות אינטראקטיב)

 

 

 

 

 

זרעוני 'דורקס' ומגבוני 'פמינה טו גו' השכיבו את המתגייסים לצה"ל

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר