כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

"לעומק התודעה" בשילוט חוצות ואינטרנט ל"מאטסר קפה"

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
29.07.2010
/ 13:03

קמפיין קיץ נרחב למאסטר קפה – משקה הקפה הקר בפחיות.

בהשקעה של כ-800 אלף שקל, יעלה הקמפיין באתרי אינטרנט ובשילוט חוצות במהלך אוגוסט, תחת הסלוגן "מאסטר קפה – קפה קר מזג" על-ידי חברת לעומק התודעה.

המותג הושק בישראל ב- 2003 כסדרה בת שלושה טעמים: לאטה, קולומביאני וטירמיסו.

 

את המוצר מייבאת לישראל חברת אדיר סחר, המתמחה בייבוא, שיווק והפצה של מותגי נישה בתחום המשקאות.

 

 

 

 

הפקה: לעומק התודעה

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר