כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

גם אתם "שווים דורקס"?

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
28.07.2010
/ 17:02

 

חברת ההפקות והקד"מ אובססיב תפיק עבור מותג דורקס אירוע תחרותי, שבשיאו תחלק היבואנית ניאופרם חופשה זוגית בת שבוע בבולגריה וחבילות קונדומים לשני זוכים.

 

התחרות תתקיים בפייסבוק, ואילו האירוע יתנהל בפאב הפתוח צ'יץ ביץ' שלחוף גורדון בתל-אביב. המקום, שמותג בחודשים מארס ואפריל במונומנטים ובלוגו של המותג, מזוהה וחביב בעיקר על קהילת הגייז בתל-אביב, ולא מן הנמנע שהבחירה במנחה האירוע, ג'ייסון דנינו הולט, קשורה בכך.

 

עם זאת, הקמפיין מיועד גם לסטרייטים, ובמסגרתו מתבקשים המשתתפים להעלות תמונה שלהם לעמוד התחרות, ולשכנע מדוע הם "שווים דורקס".

 

המארגנים מפרשים: "'שווה דורקס', זה מישהו ששווה להשקיע עבורו בטוב ביותר, בלי להתפשר. כל אחד או אחת שיש להם קסם אישי, ביטחון, כריזמה, סטייל, שנינות, הומור או/ן סקס אפיל ולאו דווקא רק מראה חיצוני".

 

בתום תקופת ההצבעות יוזמנו המשתתפים לאירוע הגמר, שייערך ב-3 באוגוסט. מבין 20 המועמדים שזכו במרב הצבעות ה"לייק", ייבחרו שניים שיקחו את הפרס הגדול.

 

בנוסף, מדי יום, יוכרז זוכה יומי שיקבל חבילת מוצרי דורקס. 

 

קמפיין דורקס

 

 

 

 

הפקה: אובססיב

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר