כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מגה: עשרות מתחמי חוויה ומיתוג בשיתוף הספקים הגדולים של הרשת

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
28.07.2010
/ 10:57

מתחם הקד"מ ל"פרסיל ג'ל" בסניפי הריבוע הכחול היה רק הסנונית הראשונה.

 

רשת השיווק מגה, מקבוצת הריבוע הכחול, מקימה הקיץ ב-56 מסניפיה מתחמי חוויה בשיתוף פעולה אסטרטגי עם ספקיה הגדולים: שטראוס, אסם, תנובה, סנו, טמפו, פריגת, חוגלה, יוניליוור, פרוקטר אנד גמבל, הנקל סוד וש. שסטוביץ'.

 

כ-12 מיליון שקל יושקעו בהקמת המתחמים, המוקמים בשיתוף חברות קד"מ ומיתוג מהמובילות בענף ה-BTL.

 

 

 

 

כמו באירופה ובארצות-הברית

 

זאב וורמבנד, מנכ"ל רבוע כחול: "עד עתה שיתופי הפעולה בין הרשתות לספקים היו נקודתיים ומוגבלים בעיקר לנושא המחיר. בבניית מתחמי החוויה ישנה ראייה אסטרטגית ארוכת טווח של שיתוף פעולה אמיתי והחלטה משותפת להתמקד בלקוח ולרכז את המאמצים המשותפים ברצפת המכירה.

"שיתוף פעולה אסטרטגי בין ספקים מובילים לרשתות שיווק הפך לדבר שבשגרה באירופה ובארה"ב. בקונספט שהקמנו ישנה ראייה אסטרטגית ארוכת טווח של שיתוף פעולה אמיתי בינינו לבין הספקים והחלטה משותפת לרכז את המאמצים ברצפת המכירה ליצירת אינטראקציה חוויתית ללקוח".

הפעילות במתחמי החוויה תתקיים ב-56 סניפי מגה בול, מגה בעיר ומגה החל מ-25 ביולי ועד 30 באוגוסט.

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר