כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

תמונות מצ"ב: ויה ארקדיה או ויה דולורזה?

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
27.07.2010
/ 16:21

 

לא כל פתיחה של סניף חדש היא סיבה למסיבה, אבל ברשת מוצרי האמבט והחרסינה לבית ויה ארקדיה החליטו שכן.

 

בראשון האחרון, בראשון לציון, הופיע שבת – שלומי שבת, באירוע מושקע לציון פתיחת סניף הרשת החדש במתחם G2 הצמוד לסינמה סיטי. את הסניף והמוצרים שבו עיצב אריק בן-שמחון

 

באירוע נכחו מעצבי פנים, מקורבים להנהלת החברה וחברים. הפיקה: נועה שוהם הפקות

 

בהקמת הסניף הושקעו 350 אלף שקל. קהלי היעד של מוצרי היוקרה הנמכרים בסניף הם אדריכלים ומעצבי פנים בעיקר, לצד לקוחות פרטיים מבוססים. התוכנית השיווקית של הרשת מתמקדת ב"חדרי חוויה" להמחשת האווירה בבית, בתוך הסניפים, בהשתתפות בתערוכות עיצוב ובדיוור ישיר לבעלי מקצוע.

 

 

 

 

 

 

(בצילום השני מלמעלה: יעקב קפלן - מנכ"ל רשת ויה ארקדיה, מיכל נוף - מנהל שווק וקשרי אדריכלים, המעצב אריק בן שמחון והאדריכל יוסי פרידמן)

 

 

 

 

הפקה: נועה שוהם הפקות

צילומים: רונן מחלב

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר