כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מסתמן: פסטיבל ערד לא יתקיים השנה

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
26.07.2010
/ 14:46

הנה דוגמה טובה לכל המתנגדים לשילוב בין אמנות לשיווק. פסטיבל ערד במלבושיו החדשים מבית סלקום, שחזר בשנה שעברה בקול רעש וצהלולים, לא יתקיים בסוכות השנה.

 

למה? ככה, כי בסלקום – בעלי המאה אשתקד, החליטו על סדרי עדיפויות חדשים. כך מפרסם הבוקר (ב') אתר עינב שיף באתר וואלה!.

 

סמנכ"ל השיווק של סלקום, עדי כהן, עוד הוסיף והתנבא בזמנו כי "ככל הנראה נקיים את הפסטיבל גם בשנה הבאה, אם כי עדיין לא התקבלה החלטה סופית בעניין".

 

בין הסיבות לביטולו: עלויות, רענון המותג באירועים חדשים ועוד. בסלקום לא הכחישו והשיבו בתגובה לקונית: "סלקום ממשיכה להשקיע בפעילויות חדשות, אותן תציג בהמשך".

 

בעיריית ערד נאלצו להשלים עם הגזירה הכלכלית: "אנחנו מכבדים את ההחלטה של סלקום, שהחליטה שלא לקיים פעילויות נוספות דומות. אנחנו ממשיכים עם הפסטיבלים הרגילים שלנו, השנה ניאלץ להסתדר בלעדיהם".

 

את הפסטיבל הפיקה חברת פרומרקט.

 

 

תגובות
התקבלו 1 תגובות
1.  כן אה...זהו הורידו להם כמה עגורות מתמחור השיחות וכבר אין להם כסף והם בוכים