כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
22/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

זה לא רציני: אורביט בוחר את "עשרת החייכנים של ישראל" בפייסבוק

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
26.07.2010
/ 12:23

קמפיין החיוכים של מסטיק אורביט עובר לרשת האינטרנט, בהשקעה של שלושה מיליון שקלים.

 

במסגרת הפעילות, תעלה חברת ריגלי, היצרנית, אפליקציה לפסייבוק שתאתר שלחיצת כפתור את תמונות הגולש בהן הוא מתויג מחייך או צוחק. לכל תמונה כזאת יינתן ציון על-פי מדד "כמה אתה חייכן".

 

בתום הפעילות, לאחר כחודש, יוכרזו עשרת החייכנים של ישראל ויוענק לכל אחד מהם קטנוע VESPA חדש במתנה.

 

את האינטראקטיב החייכני ילוו קידום מכירות (חלוקת דוגמיות וסטיקרים של סמיילי'ז בצמתים מרכזיים ובאירועי קיץ), בשיתוף חברת הצילום FRAME ME; קמפיין פרסומי בטלוויזיה וברדיו.

 

 

 

 

מסטיק אורביט החדש נוזל על רצפת תחנת האוטובוס

 

 

 

 

 

תגובות
התקבלו 8 תגובות
1.  ענקקק
2.  מעולה - יש לי סיכוי טוב לזכות
3.  עוד סיבה טובה
4.  אחלה רעיון - אין כמו לחייך :))))
5.  טוב זה הזמן להעלות את התמונות מהטיול
6.  לפי הדף בפייסבוק נראה אפקטיבי
7.  הלוואי שנראה שם הרבה כוסיות
8.  מי החברת קד"מ?