כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מחר: מסיבת בריכה לזוכה בתחרות הפייסבוק של ג'אמפ ICE TEA

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
26.07.2010
/ 11:44

קבוצת הדיגיטל WEBSENSE וחברת הקד"מ ZEZE עמלות בימים הללו על פעילות שיווקית אינטראקטיבית עבור משקה ג'אמפ אייס טי, המשלב מסיבות בריכה.

 

חברת טמפו, היצרנית (והלקוחה), תעניק מסיבת בריכה מושקעת וממותגת על גג מלון מרינה בתל-אביב, לזוכים בתחרות האינטרנטית. באותו הלוקיישן, אגב, צולם הקמפיין הטלוויזיוני למשקה.

 

במסגרת התחרות, התבקשו הגולשים "לפתוח אירוע" בדף הפייסבוק שלהם, ולהזמין את חבריהם למסיבה בסגנון ייחודי כלשהו, כיד הדמיון. חמישה משתתפים עלו לשלב הגמר, וכעת הם מעלים סרטונים בהם עליהם להסביר מדוע יש לבחור במסיבה שלהם.

 

המשתתף בעל מספר הצבעות ה-LIKE הגבוה ביותר, אושר על-ידי שופט מטעם החברה ויזכה במסיבה פרטית אותה יקיים מחר (ג') עבור חבריו. במסיבה מחכים למוזמנים די.ג'יי, וי.ג'יי ומסכי ענק, שתייה קלה ואלכוהול ללא תשלום, סלקטורית ומאבטחים.

 

וזה לא הכל. מסיבה נוספת תתקיים ב-10 באוגוסט, אליה יוזמנו הזוכים בתחרויות שונות שייערכו בדף המותג בפייסבוק. הזוכים יקבלו כרטיסים גם לחבריהם.

 

הפעילות נערכת לרגל השקת תה קר בשלושה טעמים חדשים, והושקעו בה כחמישה מיליון שקלים, ובכלל זה בפרסום.

 

הבריכה הממותגת (יח"צ)

 

 

 

 

 

הפקה: ZEZE; WEBSENSE

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר