כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ביקורת גבולות

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
20.07.2010
/ 11:51

 

סוני אריקסון הוציאה את ה"סמארט פון" הקטן ביותר שלה (Xperia X10 Mini).

 

 

לשם קידום המוצר המיניאטורי, החליטה החברה לצאת בקמפיין מיניאטורי. שיירות של משאיות, אוטובוסים וזפלינים מיניאטורים החלו מסעם בחלוקת פלאיירים מיניאטרים ברחובות פריז.

 

 

 

ביקורת גבולות

 

 

 

הקמפיין אמנם יצירתי, אבל לא כזה מקורי.

 

 

דרום אפריקה, 2007, קמפיין המיועד לקדם את "מיני טאון", עיר מיניאטורית של דרבן.

ביקורת גבולות

 

ואם כבר אנחנו בדרום אפריקה... Need for Speed הינו משחק "קאלט" של מרוץ מכוניות המתאים לקונסולות משחק.

קמפיין זה, יצירתי ומרגיז כאחד, שילב ללא ספק מספר גורמים מנצחים כדי להגיע היישר לצרכן הפוטנציאלי דרך התקשורות, ודרך גורמים הכי לא צפויים.

ביוהנסבורג, חשבו על קונספט פשוט מאוד: כל עבריין תנועה הנתפס במצלמת מהירות משטרתית מקבל את הדו"ח לביתו בצירוף תמונה. אז למה לא לצרף לתמונה גם איזה באנר שיווקי? הדיוור על חשבון המשטרה...

 

ביקורת גבולות

 

 

 

ולסיום, הזכרנו את דרום אפריקה, אז איך אפשר שלא לסיים במונדיאל?

 

קוקה קולה, מנותני החסויות הרישמיות של המונדיאל, החליטה לתת לאוהדים הברזילאים טעימה מהמשחקים ברכבת התחתית בסאו פאולו. כנראה שזה היה עוד בשלב האופטימי...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר