כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

תמונות מצ"ב: אוטובוס המסיבות של "קווי לילה" לוקח טרמפים

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
20.07.2010
/ 10:30

 

מי מביניכם שמקשיב לרדיו, יתכן ונתקל אחת לרבע שעה בערך בג'ינגל של פרויקט "קווי לילה" .

 

"פתרון גדול לשעות הקטנות", הוא הסלוגן, והקמפיין כולו מיועד להשיב הביתה בשלום בליינים צעירים ששתו במהלך הבילוי הלילי, ב-33 ערים בעיקר בגוש דן, השפלה והשרון.

 

במשרד התחבורה, שעומד מאחורי המיזם, לא הסתפקו בפמפום המסרים בכלי התקשורת, והוציאו לרחובות בלילות פרזנטור: "אוטובוס המסיבות". זהו אוטובוס קומותיים ממותג, ועליו העמיסו הגברה, תאורה, די.ג'יי , דיילות ומתנות (GIVES AWAY) למבקרים בו.

 

האוטובוס הרעשני החל לעבור בנקודות הבילוי המרכזיות מיום שישי האחרון (15/7) ולמשך שבועיים ב-15 ערים, ומנסה למשוך תשומת לב מהצעירים שחשבו שכבר ראו הכל.

 

לחוגגים מוצעת האפשרות לנסוע עם האוטובוס לנקודת הבילוי הבאה, כאשר מנחה ודיילות מחלקים להם מתנות. בנוסף, מקבל מי שצריך כרטיסייה ממותגת ובה "ניקוב חירום", למקרה שנתקע בלי כסף לחזור הביתה בתחבורה הציבורית.

 

את הפעילות מפיקות במשותף החברות מרקטים ומובי (מדוע אי אפשר היה להסתפק בחברה אחת?). בהפקה מסבירים כי מטרת הפעילות היא "מינוף הקווים הללו בקרב קהל היעד, וחיבורו למותג בשפתו שלו".

 

הפעילות מגובה בקמפיין בפייסבוק.

 

 

קווי לילה

 

קווי לילה

 

קווי לילה

 

 

 

 

 

 

הפקה: מרקטים; מובי

הגברה, תאורה, גנרטור: POWER ON

DJ: אבי לאטי; דני קינן

עיצוב האוטובוס: תותים

הנחיה: שחקנים בע"מ

מיתוג: צאיג

 

 

תגובות
התקבלו 1 תגובות
1.  יפה מאד