כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מי שותה קפה בקיץ? ליין הופעות אינטימיות לקפה נמס עלית

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
19.07.2010
/ 10:03

ידוע שבכל קיץ, באופן טבעי, צונחות המכירות של המשקאות החמים – תה, קפה ודומיהם, ומתעוררות שוב לקראת החורף.

 

כדי לעורר את הצרכנים ולנסות "לגנוב" את תשומת ליבם ממגוון האפשרויות התוססות והקרירות על המדף, החלה קבוצת שטראוס בליין הופעות לקידום קפה נמס עלית. השם: "מיוזיקפה". המקום: מועדון הג'אז שבלול שבנמל תל-אביב.

 

מדובר בשמונה הופעות אינטימיות של אמנים ישראלים מוכרים (אביב גפן, כנסיית השכל, הקספרים, מוש בן-ארי, עברי לידר ואחרים) אחת לשבוע, בהפקת משרד הפרסום לצעירים teenk.

 

כדי לקבל כרטיס זוגי להופעות, שמספר המקומות בהן מצומצם ממילא (50 בלבד), יש להיכנס לאפליקציה הרלוונטית בפייסבוק. על כל גולש לספר כיצד הוא שותה את הקפה הנמס שלו, ולשאול את האמן שאלה שמעניינת אותו.

 

ברי המזל ששותים את הקפה שלהם באופן זהה לאמן, וישאלו את השאלה המעניינת ביותר, יזכו בכרטיס זוגי להופעה והזדמנות לשאול את השאלה באופן אישי במקום.

 

את ההופעות תנחה הדר מארקס (גלגל"צ). ההופעה הראשונה התקיימה ביום חמישי האחרון, והייתה של מופע הארנבות של ד"ר קספר.

 

 

אמיר יפרח, מנהל השיווק בשטראוס קפה ישראל: "בשנים האחרונות זיהינו את הפוטנציאל בפניה לצעירים עם מותג קפה נמס עלית. בני נוער בגילאי 18 – 14 שעושים את צעדיהם הראשונים כשותי קפה בוחרים בקפה נמס עלית כקפה הראשון שלהם בשל טעמו הייחודי והמעודן האהוב עליהם במיוחד. בחרנו לפנות לקהל זה בערוצי התקשורת הרלוונטיים: הקמנו אפליקציה אינטראקטיבית בפייסבוק ונשדר חלק מההופעות ב- LIVE באתר וואלה שנחשב כיום לאתר הישראלי המוביל בקרב קהל יעד זה"  

 

 

 

 

הפקה: TEENK

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר