כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
22/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

קבוצת שטראוס מציגה: ה"בק-סטייג'" של החומוס

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
18.07.2010
/ 12:43

נוסף על קידום המכירות וחלוקת מוצריה, ממשיכה קבוצת שטראוס ממשיכה את קמפיין המיתוג החדש לסלטי "אחלה" גם בגזרת האינטראקטיב.

 

בחברה מבקשים לחשוף כמה שיותר אנשים לשינוי העיצובי שעובר ליין סלטי אחלה. במסגרת זו, צולם על-ידי חברת האינטראקטיב טוויסטד סרטון המאפשר הצצה אל מאחורי הקלעים של תעשיית החומוס.

 

הסרטון מתעד את התהליך האסטרטגי שעבר המותג, החל מהמחקר, עבור בהחלטה על שינויו, ועד העבודה על המוצרים, חשיפת פס הייצור ומהלכי ההשקה של סדרת המוצרים החדשה.

 

הסרט מופץ בכמה פלטפורמות בו זמנית, בהן הפייסבוק, יו-טיוב ו-YNET. עלותו: 100 אלף דולר.

 

כיום מחזיק מותג אחלה בנתח שוק של 28.5 אחוזים בלבד, בעוד שצבר מובילה את הקטגוריה עם 40.4 אחוז.

 

 

קמפיין שקוף ואותנטי

 

אלון מוליאן, מנכ"ל ובעלים ב"טוויסטד": "מחקרים רבים מראים שנשים בכלל, ואימהות בפרט, מחפשות מידע ברשת האינטרנט באופן תמידי, בכדי להשלים את התמונה המוצגת בפניהן בקמפיין הטלוויזיוני. בעוד קמפיין הטלוויזיה בונה את המותג ומכריז על המהלך, קמפיין האינטרנט פורט ומסביר בצורה חשופה לחלוטין ואותנטית את השינוי שעבר חומוס אחלה.

 

"אנו נמצאים בעידן בו הצרכן מעוניין לדעת יותר ולחקור לעומק, הוא משתמש באינטרנט כדי ללקט מידע. לכן בחרנו לפרוס בפניו את כל שלבי התהליך שעבר המותג ולצאת בקמפיין שקוף ואותנטי את המהפכה שעבר המוצר", הוסיף מוליאן.

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר