כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

גם "לוריאל פריז" מגלה את סגולותיו של הפייסבוק

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
18.07.2010
/ 11:01

מותג האיפור והטיפוח לוריאל פריז מצטרף לקדחת המסחרית בפייסבוק ומרחיב את פעילותו השיווקית על-ידי פתיחת פרופיל ברשת החברתית.

 

מטרת המהלך היא לשמור על קשר רציף עם לקוחות המותג. דף הפייסבוק יעדכן וייתן ייעוץ מקצועי ושיווקי בכל התחומים בהם מתנהלת החברה – שיער, טיפוח העור ואיפור, לרבות הטבות ייחודיות לחברים בו.

 

הדף יתעדכן בכל יום, והגולשים יוכלו לחוות בו את דעתם על המוצרים.

 

בחברה רואים בכך ערך מוסף לחוויית הקנייה של הלקוחות, "כיוון שלבד מההתנסות במוצרים, הם יוכלו ליהנות מייעוץ אישי וממגוון אטרקציות חדשניות שאנו מציעים ברשת החברתית", אומרת רווית קלוד, מנהלת השיווק בחברה.


את המהלך תשיק לוריאל  לקראת ט"ו באב, באמצעות פרסום, קידום מכירות וקמפיין יחסי ציבור.

 

 

 

שחור זה הוורוד החדש: "לוריאל" באינטראקטיב, מסיבה וקד"מ חדשים

 

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר