כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

זווית אישית: כיצד להפוך לביתן הכי מושך בתערוכה?

מאת: אורלי ספניול /
18.07.2010
/ 10:43

כיצד להפוך לביתן הכי מושך בתערוכה?

 

 

חברות רבות המשתתפות בתערוכות מקצועיות, אינן יודעות כיצד להפוך את ביתן התצוגה שלהן למוצלח, כזה שימשוך קהל דווקא לביתן שלהן ולא לשכנים, ויסייע לייצר פעילות המשך של אנשי השיווק והמכירות עם סיום התערוכה.

 

 

לפניכם מספר טיפים חשובים שיהפכו תצוגה בתערוכה להצלחה:

 

·         מומלץ לשלוח מראש הזמנות ללקוחות ולמבקרים פוטנציאלים, לבקר בביתן החברה בתערוכה.


·         ניתן לעודד רישום המבקרים בביתן על ידי תמריץ של מתן שי לנרשמים.


·         השקת מוצר חדש במהלך התערוכה, תייצר באזז סביב הביתן.


·         לקיים מסיבת עיתונאים במסגרת התערוכה ולדאוג ליחסי ציבור ולחשיפה תקשורתית מקסימאלית.


·         לקיים אירוע/פרזנטציה של החברה במהלך התערוכה באולם סמוך לשטח התצוגה.


·         ייזום פעילות אקטיבית בביתן עם קהל המבקרים.


·         להציע למבקרים "טעימות" והתנסות חווייתית של המוצרים או השירותים המוצגים  בביתן.


·         הגרלות, חלוקת פרסים ושי פרסומי ממותג למבקרים בביתן.


·         מתן כיבוד קל במהלך הביקור בביתן ישהה את המבקרים ויאפשר "סמול טוק" לאנשי השיווק.


·         חלוקת שובר חניה חינם ללקוחות המבקרים בביתן.


ככלל יצירת פעילות בביתן מרמזת על התרחשות ומושכת אליו את המבקרים בתערוכה תוך שימוש ביצר הסקרנות הטבעי של כל אדם. כולם למעשה רוצים לקחת חלק בהתרחשות מעניינת יותר בתערוכה.

 

 

 

הכותבת הינה מנהלת פיתוח עסקי בארטרא ואחראית על יריד התיירות IMTM.

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר