כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מי תהיה "הכלה של ישראל"?

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
15.07.2010
/ 14:27

תחרות אינטראקטיבית חדשה, מזמינה נשים להיות "הכלה של ישראל" ולשמש פרזנטורית של רשת שמלות כלה חדשה בתל-אביב בתוספת מתנות בשווי 10,000 שקל.

 

כדי להשתתף בתחרות, על כל כלה לעתיד להיכנס לדף הבית בפייסבוק של רשת אאוטלט שמלות כלה, שנפתחה לאחרונה ברחוב דיזנגוף שבתל-אביב.

 

על המשתתפת להעלות תמונה בה היא לבושה בשמלה מחמיאה למידותיה, ולכתוב על הקיר שלה מדוע דווקא היא צריכה להיבחר לכלה של 2010-11. 20 הגולשות שתקבלנה את מספר הצבעות ה"לייק" הרבות ביותר, תהפוך למועמדת משמעותית במאבק על התואר ותעלה לשלב ב' של התחרות.

 

צוות שופטים ימתין לכל אחת מהן בשלב הבא שיתקיים בספטמבר, עליו נמנים מנכ"ל המשביר לצרכן אסף בן דה, מנכ"ל מלון דיוויד אינטרקונטיננטל דיוויד כהן, הבעלים של אאוטלט שמלות כלה, המעצבת נירית לבב ואחרים.

 

הכלה הזוכה תזכה בחבילת פרסים והטבות בשווי של כ- 10,000 שקל ,שיכללו שמלת כלה של מעצב מוביל, מאפרת לחתונה מתנת חברת האיפור הבינלאומית MAC, אביזרים משלימים וירח דבש מפנק במלון דיוויד אינטרקונטיננטל.

 

הסגנית הראשונה תזכה בתכשיט בשווי 1,000 שקלים, מתנת המשביר לצרכן. הסגנית השנייה תקבל סט לנז'רי יוקרתי מתנת בוניטה דה מאס.

 

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר