כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

הקפה רותח: מיתוג ועיצוב חדש לכל סניפי רשת "קפה קפה"

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
12.07.2010
/ 12:22

התחרות הדינמית בין רשתות בתי הקפה ממשיכה לבעבע. אחרי חברת הפקות האירועים שפתחה קפה גרג, שיפצ"ור סניפי ארומה תל-אביב והסדנאות שמעבירה אילן'ס מדי פעם, החל השבוע מיתוג מקיף מחדש לרשת קפה קפה.

 

במסגרת המיתוג, יאוחדו 100 סניפי הרשת בכל הארץ (הפועלים בזכיינות) תחת שפת מותג חדשה ועיצוב אחיד. סניפי הרשת יעברו התאמה לקונספט עיצובי עדכני, המושתת על קווים צעירים וצבעוניים. הקונספט העיצובי יבוא לידי ביטוי בעיצוב פנים, עיצוב מוצר, דרך ההגשה, מדי הצוות והקמפיינים הפרסומיים. בנוסף, נבנה תפריט קולינרי חדש.

 

ברשת מגדירים את המהלך כ"אסטרטגי", לקראת חגיגות העשור לקפה קפה בשנה הבאה. היקף ההשקעה במיתוג: 18 מיליון שקל.

 

 

אי של שקט

 

את המיתוג ביצעה חברת פירמה (FIRMA). דורון גולדנברג, מנכ"ל החברה המבצעת, אמר: "רענון שפת העיצוב שלcafé café  בא כהמשך ישיר לתהליך המיתוג של הרשת שנעשה לפני כארבע שנים, וממשיך את רעיון המותג, המדבר על אי של שקט בחיים שלנו.

 

"השפה המותגית של הרשת אמורה ליצור חוויה של בילוי והנאה, ולספק תחושה של יציאה מבורכת ומרגשת משגרת היום יום. הצבעוניות החדשה מבטאת חוויה מגוונת, צעירה ושמחה, יחד עם השפה העיצובית שמגיעה מחוויה אישית ואנושית ויוצרת תחושת שייכות וקרבה".

 

את ההשקה ילווה קמפיין בכלי התקשורת, שלטי חוצות ואוטובוסים, בעלות של שני מיליון שקלים בקירוב.

 

 

300 מיליון שקל מחזור שנתי

 

קפה קפה היא חברה פרטית אשר הוקמה בתל-אביב בשנת 2001. הרשת הינה בבעלות איש העסקים רונן נמני ובת זוגו מיקי טיל, ומונה כיום למעלה מ- 100 סניפים, רובם על בסיס שיטת זכיינות, וכ-4,500 עובדים.

 

את 2009 סיימה הרשת עם מחזור מכירות של כ- 300 מיליון שקלים, עלייה של 100 מיליון שקלים בהשוואה ל-2008.

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר