כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
29/11/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

איקאה מחזרת אחר נשות המגזר הערבי: מציעה הסעות שופינג מהכפרים

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
06.07.2010
/ 10:28

איקאה ישראל פונה בקמפיין חדש למגזר הערבי, בדגש על נשותיו, ומזמינה אותן "לצאת מהחורים", להיפגש עם תרבות המערב ולבוא לשופינג במתחם הרשת בצומת פולג.

 

לשם כך, גייסה הרשת חברת הסעות, שרכביה יסיירו במשך עשרה ימים בנקודות איסור שונות ביישובי הפריפריה של המגזר הערבי בצפון ובמשולש – נצרת, סכנין, טירה, טייבה, שפרעם, טמרה, אום אל פחם ואחרים.

 

הפעילות תלווה בקמפיין מבית מקאן אריקסון, ותכלול תשדירי רדיו ואינטרנט שיזמינו את הנשים להצטרף לנסיעה לאיקאה. שווי הקמפיין – 400 אלף שקלים בקירוב.

 

בנוסף, נבנה מיני סייט (אתר ייעודי) בשפה הערבית, דרכו ניתן לחלוב מידע על הרשת. יתר על כן, באתר יפורסמו תמונות הנשים שהשתתפו בנסיעה החוויתית, ואת מהלך הקניות שלהן בחנות.

 

שמרית גל, מנהלת השיווק ברשת: "בבדיקה שעשינו נמצא כי בענף הריהוט לצד הפרסום הקונבנציונלי יש כוח גדול לפרסום מפה לאוזן.  ההגעה לאיקאה היא הזדמנות להעביר את חווית הקנייה באופן האותנטי ביותר. הנשים יזכו בסיור מקצועי במתחם וייהנו מזמן חופשי לקניות. בנוסף כל אישה שתשתתף בנסיעה תקבל בסוף היום מתנה מיוחדת למזכרת עם תמונה מאיקאה".

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר