כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

הצהרת בלפור (בתלת ממד)

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
05.07.2010
/ 11:17

ארטילריית התלת ממד מגיעה גם לתחום השילוט ומסכי הפרסום.

 

שורת מותגים פופולאריים בישראל יעלו בקרוב על מסכי פלזמה 42 אינטש, בשלוש תחנות רכבת בתל-אביב.

 

ייחודם של הקמפיינים, המבוצעים באמצעות חברת בלפור מאנגליה, הוא בהיותם נצפים בטכנולוגיית תלת ממד מתקדמת ללא צורך במשקפיים מיוחדים.

 

הקמפיינים בשיטה זו יימשכו חצי שנה, ובין השאר ניתן יהיה למצוא בהם את המותגים הונדה, אולג'ובס, מנטוס, פמינה, אקווה פרש ואחרים.

 

חברת "בלפור", מפתחת טכנולוגיית HD3, מחזיקה סניפים במדינות נוספות כמו בריטניה, ארה"ב, איחוד האמירויות והודו. בישראל מיוצגת "בלפור" על-ידי חברת הדריה.

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר