כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

קוקה קולה וילג' 2010: שילוב בין שיווק חווייתי לדיגיטלי

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
30.06.2010
/ 13:22

קוקה קולה וילג', כפר המוסיקה השנתי לצעירים, ייפתח הקיץ ב-14 ביולי וידרים מחוף אכזיב למתחם חדש בשרון, ליד מושב תל יצחק.

 

השנה ישולב בשיווק החוויתי גם שיווק דיגיטלי, בהתאם למגמה הרווחת בשנה האחרונה בענף.

 

לדוגמה, כל אורח בכפר שיענוד צמיד עם משדר RFID (משדרי רדיו שמתחברים לרשתות אלחוטיות), יוכל לעשות "לייק" (Like) למתקן כלשהו בכפר, שיופיע בדף הפייסבוק שלו, ללא צורך במחשב או בטלפון סלולרי. בנוסף, במתחם הכפר יסתובבו צלמים שיתעדו את המתרחש בו, ובני הנוער יוכלו להשתמש במשדרים האישיים בכדי לתייג את עצמם בתמונות שיעלו לפרופיל האישי שלהם בפייסבוק.

 

ב"כפר" יוקמו 40 תחנות, הכוללות בריכה, קולנוע פתוח, אזור מזון ובימת הופעות. בנוסף, השהות בקוקה-קולה וילג' כוללת ארבע ארוחות לאורך היום, שתייה ופינוקים נוספים בהם סוסים, מתחם גיימינג עם עמדות אינטרנט, מתחם ביוטי, קומזיץ אל תוך הלילה, נדנדת ענק ועוד .

 

מחיר הכניסה לכל אורח הוא 199 שקלים, בתוספת עשרה קודים המוטבעים מתחת לפקקים וללשוניות של מוצרי החברה. המתחם יינעל ב-13 באוגוסט.

 

אלון זמיר, סמנכ"ל השיווק קוקה קולה ישראל: "החלטנו, לראשונה בעולם, להוציא את חוויית פייסבוק מהאינטרנט לשטח. פייסבוק משמש כלי שבאמצעותו בני הנוער מעדכנים את חבריהם בסטטוס שלהם לאורך כל שעות היום".

 

 

 

הפקה: פרומרקט

 

 

 

איפה אתם בגמר המונדיאל? שתי הצעות לבילוי ערב ה-11 ביולי

 

 

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר