כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

סקס און דה (צ'יץ') ביץ': דורקס בקד"מ, מיתוג ומסיבות בחוף גורדון

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
23.06.2010
/ 14:35

מותג הקונדומים דורקס יעניק חסות בלעדית למתחם הבילוי צ'יץ' ביץ' בחוף גורדון תל-אביב, במשך הקיץ הקרוב.

 

את פעילות המיתוג, עיצוב הפאב הפתוח והקד"מ במסגרתו, תבצע חברת אובססיב. המקום ישנה את שמו עד לתום שנת הרחצה הנוכחית, ועוצב בשבועות האחרונים ברוח המותג.

 

חברת ניאופרם, יבואנית דורקס בישראל, תשקיע כ-400 אלף שקל במיתוג, הכולל בין השאר בניית שפה שיווקית חדשה למתחם ויצירת חוויה חושנית וסקסית בדומה לערכי המותג.

 

בנוסף, שלטי קיר ענקיים ושלטי פנים נתלו, עמדת הדי.ג'יי מותגה אף היא, שמשיות הנושאות את שם המותג הותקנו ברחבה, חולצות דורקס אחידות לברמנים ולמלצריות, תפריטים חדשים ומשקאות דורקס שייק ודורקס שוט – חידוש אלכוהולי וגימיק.

 

במהלך העונה מתוכננות פעילויות קידום מכירות במתחם, בהן חלוקת קונדומים ומשקאות המותג.

 

 דורקס חוף ציץ ביץ'

(צילום: יחסי ציבור)

 

 

 

מיתוג, עיצוב והפקה: אובססיב

 

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר