כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

קד"ם מעבר לים

מאת: גל מרקוביץ', לעומק התודעה /
12.06.2007
/

 

Think small

לפני 47 שנים, כשהמכוניות האמריקאיות הענקיות היו שם דבר, חברת פולקסוואגן הגרמנית יצאה עם קמפיין שנקרא "think small" לדגמי החיפושית החדשים של אז, קמפיין שהפך ברבות הימים לחלק שגור בהיסטורית הפרסום העולמית. המסר היה ברור – תחשוב הקטן. פחות דלק, פחות מקום לחניה, וכן הלאה. על ההצלחה של החיפושית אין מה לספר.

הנה עוד שני קמפיינים שמשחקים על אותו רגש, אבל עם המחשה שונה לגמרי.

 

 

 

 

רעיון אבוד

טרנד הצפייה בסדרות שהפך מאוד פופולארי (בינינו, מתי לאחרונה שמעתם את המילה הזו?) בשנה האחרונה, ריתק את כולנו לסופי שבוע שלמים מול המסך. אחת מהסדרות שאני אישית לא יכולתי לוותר עליה היא אבודים. כל מי שראה כמה פרקים (או כמה עונות) מכיר טוב מאוד את מוצרי המזון והשתיה של "דארמה", שמלווים את הסדרה ומהווים אלמנט חריג ומאוד מזוהה עם הסדרה. הנה דוגמא לרעיון, שכמו כל הסדרה, הלך לאיבוד. ביצע אותו באופן עצמאי מישהו שחשב שזה יהיה מצחיק.

 

תחשבו כמה חכם היה אם זה היה קמפיין הפתיחה לעונה הבאה, או לסיום העונה הזו, כי ביננו, מי לא רוצה איזה בירה או קורנפלקס של דארמה בבית..?

 

 

 

 

 

מה המשותף בין מכבי ת"א, קולדפליי ובן מוסקל?

 

כחלק מעבודת מחקר בקורס התנהגות ארגונית במהלך התואר שלי, ביקשתי מהמרצה שלי לעשות את עבודת אמצע הקורס על הקשר בין הצבע הצהוב של מכבי עלית תל-אביב (כדורסל) לניצחונות, ולנסות להוכיח סטאטיסטית שיש להם יותר נצחונות כשהם לובשים את הסט הצהוב מאשר את הכחול. כמובן שהוא לא הסכים.. בכל אופן, אני עדיין טוען שלצבע הצהוב יש עצמה שונה מכל הצבעים האחרים. הוא בולט יותר, חריג יותר, ועל אף השימושים הרבים בו, הוא עדיין מסקרן.

 

 

 

הכותב הוא מנהל מחלקת הקד"מ בחברת 'לעומק התודעה'

תגובות
התקבלו 1 תגובות
1.  עוד
כתבות נוספות: