כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

הפקת תערוכת קלינטק יוצאת למיקור חוץ: קשר פקטור תפיק

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
20.06.2010
/ 12:08

על רקע העימות בין תעשיית הקלינטק הישראלית למשרדי הממשלה עתירי הביורוקרטיה, תיפתח בשבוע הבא (29-30/6) התערוכה ה-14 לאיכות סביבה וטכנולוגיות נקיות בביתן 1 של מרכז הירידים תל-אביב.

 

השנה הושכרו, לראשונה מאז החלה, שירותיה של חברת הפקה חיצונית – קשר פקטור. בתערוכה יציגו 150 מציגים מישראל ו-30 מחו"ל. במקביל ייערכו שבעה כנסים.

 

 

 

כצפוי, תורכיה ביטלה

 

חיים אלוש, הבעלים והמנכ"ל של קבוצת משוב שהפיקה את התערוכה עד כה, אמר לחדשות 'מפיק' הבוקר כי הוחלט על הוצאת ההפקה למיקור חוץ משום שהתערוכה "שילשה את שטחה, עברה מביתן 10 לביתן 1, והכפילה את תקציבה – 1.5 מיליון שקל לעומת 800 אלף שקל אשתקד".

 

בקבוצת משוב עובדים במשך שנה שלמה על שתי תערוכות בינלאומיות גדולות – אגרו משוב לענף החקלאות וקלינטק. "אנחנו המונדיאל של התערוכות", מכריז אלוש בהתאמה לרוח הימים הללו. "קלינטק היא תערוכה שבאה להציג את ישראל לעולם".

 

יש לכם 30 מציגים מחו"ל דווקא בתקופה לא פשוטה לישראל. נתקלתם בביטולים מסיבות פוליטיות או ביטחוניות?

"היו לנו ביטולים מתורכיה, אבל מחוץ מזה הייתה היענות מרשימה. הבעיה שלנו היא לא פוליטית אלא שיווקית. המתחרים הגדולים שלנו בעולם הם הגרמנים, שם תעשיית התערוכות מסובסדת. שם מבינים שתערוכה היא מנוף לתעשיית הכלכלה. בתערוכת אינטר סולאר אצלם מציגים 2,000 חברות, ולשם אני שואף. לגרמנים יש יותר כסף ופחות בעיות ביטחוניות משלנו".

 

חיים אלוש

אלוש (צילום: יוסי חטב)

 

 

 

 

 

 

יוני 2010: תערוכת "קלינטק" תשלש את שטחה ותנדוד לביתן 1

 

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר