כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

כאילו אין מחר: כך "נשרפו" מיליון שקלים ב-24 שעות

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
16.06.2010
/ 9:55

 

מה אתם הייתם עושים?

 

כיצד הייתם "מפוצצים" מיליון שקל על חוויות בלבד, בתוך 24 שעות?

 

ליאור אילוז, הזוכה הגדול בקמפיין ה"ביג ספנדר" של פפסי מקס שרץ בשבועות האחרונים בעיקר בפייסבוק, הגדיר מחדש את המושג כאילו אין מחר.

 

24 שעות לפני שחזר להיות שוב סינדרלה במציאות הישראלית השוחקת, הוא בחר לבזבז את הכסף לפי הרשימה הבאה:

 

שימוש במסוקים ששינעו אותו ממקום למקום; לימוזינות לאותה מטרה; צניחה חופשית; אולם שלם בסינמה סיטי למשחק פלייסטיישן לו ולחבריו; משחק פיינטבול נגד לוחמי סירות; משחק כדורגל נגד קבוצת בנות שוות במיוחד; מסיבה על יאכטה עם די.ג'יי יהל; מסיבה סגורה והופעה של אינפקטד משרום והדג נחש במועדון רדינג 3; ולקינוח – בילוי סוער בסוויטה נשיאותית באחד מבתי המלון היוקרתיים בישראל.

 

כדי לא להישאר לבד, צירף אליו אילוז 16 חברים לחלק מן החוויות. התנאי לבזבוז המיליון ולהשתתפות בקמפיין, אסר שימוש בכסף לרכישת מוצרים חומריים. ההצעה של אילוז ל"פירוק" הכסף על החוויות הנ"ל, היא זו שזיכתה אותו במימושן.

 

את הקמפיין והזכייה יזמה והפיקה חברת zeze קד"מ וקראיטייב, בליווי משאל רחוב מקדים בהנחיית שחקנים בע"מ. צפו בסרטון הווידאו של המשאל.

 

פפסי מיליון

 

פפסי מיליון

 

פפסי מיליון

 

 

 

 

 

 

 

 

פפסי מיליון

 

פפסי מיליון

 

פפסי מיליון

(צילומים: הפקה)

 

 

 

 

 

יזמות והפקה : zeze קד"מ וקראיטייב

קמפיין ניו-מדיה: @ZE

מפעילת אפליקציה: זיבאבה

 

 

 

תגובות
התקבלו 1 תגובות
1.  יפה מאוד...השאלה אם היה שווה לפפסי כל זה