כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ביקורת גבולות

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
15.06.2010
/ 11:42

בביקורת הגבולות של היום נעסוק בשיווק הקשור ברכבים.

 

נתחיל ברכישת הרכב עצמו. חברת וולוו יצאה בקמפיין מגניב בדובאי המיועד להמחיש את מערכת בולמי הזעזועים המתקדמת של הרכבים שלה.

 

>

 

 

אחרי שהרשנו לעצמנו לרכוש וולוו, איך אפשר בלי רדיו משוכלל? חברת קנווד רצתה להראות כי "את המנגינה הזו אי אפשר להפסיק" רק בצורה קצת פחות "פואטית"...

 

 

>

 

 

לבסוף, המוסך והחלפים. מוסך החלפים ACDelco יצאה בפעילות קריאטיבית, אף היא בדובאי, במסגרתה דאג להמחיש כי יש לו את כל החלפים לכל הרכבים:

 

 

 

 

 

תגובות
התקבלו 1 תגובות
1.  הגרילה של קנווד זה עתיק