כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
23/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

אופיס דיפו סגרה חסות ראשית ליריד החזרה לבית הספר במרכז הירידים

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
15.06.2010
/ 9:50

 

רשת אופיס דיפו תהיה הספונסרית הראשית של היריד החדש לחזרה לבית הספר, "it'school", שייערך הקיץ בהפקת G.I.O הפקות.

הפעם לא מדובר בעוד כמה סטנדים עם מוצרים בשדרת הקניון, אלא בהפקה גדולה ומושקעת (3 מיליון שקלים) שתתקיים במרכז הירידים, ותתפרש על שטח של כ-6,000 מ"ר.

 

ב-10-12 באוגוסט יציגו עשרות חברות מתמחות בז'אנר, את החידושים והמוצרים השווים לתלמידים, החל מכלי כתיבה ועד לריהוט חדרי ילדים ונוער, הנעלה, אלקטרוניקה וכמובן סלולר מותאם לחתך הגילאים הרלוונטי.

 

עוד ביריד יושקו מותגים חדשים, תוך ניסיון למקסם את הפוטנציאל השיווקי והמסחרי הרב שבקהל היעד המורכב – ילדים, נערים והורים כאחד.

 

וכדי שלא יהיה משעמם, כמו בכל אירוע מסוג זה, יתלווה ליריד "הפנינג" שיכלול מופע ערוץ הילדים, במה מרכזית עם מופעי בידור, עמדות משחק לפלייסטיישן, הרצאות חינוכיות, פינות יצירה, דוכני מזון, הגרלות ועוד.

 

את המיזם החדש מפיקה חברת G.I.O הפקות, המורכבת משלושה יזמים צעירים בראשותו של גיא עזרא. המפיקים מקווים ליותר מ-40 אלף איש צפויים להגיע למתחם במשך שלושת ימי פעילותו של היריד.

 

מנכ"ל אופיס דיפו ניסים ממו: "היריד פועל במתכונת one stop shop ובכך עונה על צרכים רבים של קהל לקוחותינו במקום אחד".

 

לראשונה הקיץ: יריד חזרה ללימודים על שטח של 6 דונם במרכז הירידים

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר