כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

הדיה: סטנד אלקטרוני להולמס פלייס ומיתוג ארצי לפריגת

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
14.06.2010
/ 11:42

 

חברת המיתוג הדיה ביצעה לאחרונה שני פרויקטים המצויים בעיצומם בימים אלו, האחד עבור רשת מועדוני הולמס פלייס, והשני לפריגת (החברה המרכזית למשקאות).

 

סטנד פרסומי חדש (ראו צילום), שבא לקדם מד צעדים למנויי הולמס פלייס, הוצב בסניפי הרשת. בבנייתו הושם דגש על חיבור המוצר למחשב, כך שהמשתמשים יוכלו לעקוב אחרי פעילויותיהם ולעמוד ביעדים הספורטיביים שהציבו לעצמם.

סטנד הדיה

 

להבדיל, בין מדפי רשתות השיווק, השקיעה פריגת סכום גדול (במונחי הענף) של 10 מיליון שקל במיתוג כולל ובשפה תקשורתית לרענון המותג.

במהלך הקמפיין ימותגו מחדש כל הסטנדים והמדפים בהם נמכרים מוצרי החברה, ברשתות השיווק ובשוק הפרטי.

פריגת הדיה

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר