כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

קבוצות הרכישה גם בענף המזון: דומינו'ס פיצה בחצי מחיר במונדיאל

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
10.06.2010
/ 10:00

רשתות המזון המהיר יוצאות מגדרן בימים אלו, בדומה ליצרניות הפיצוחים, הבירה ומסכי ה-LCD, כדי למשוך אליהן כמה שיותר הזמנות מגברים חובבי מונדיאל רעבים בשעת המשחקים.

 

יש מי שמסתפקות בפרסומים מאסיביים בכלי התקשורת. אלא שדווקא רשת דומינו'ס פיצה אימצה שיטה מקורית ואקטואלית למדי, הלקוחה מענף הנדל"ן.

 

ברשת מזמינים קבוצות רכישה לבוא ולהזמין פיצה בחצי המחיר. 50 המצטרפים הראשונים לקבוצת הרכישה בפייסבוק, ייהנו מ-50 אחוזי הנחה על ההזמנה שלהם.

 

בכל יום במשך חודש טורניר הגביע העולמי, יוצעו לגולשים שלוש קבוצות רכישה שונות, בהתאם ללוח המשחקים. אלה כוללות גם את פיצוחי קליית גת ובקבוקי שתייה. הארוחות יוצעו, בנוסף, בכל החנויות הווירטואליות ובסניפי הרשת.

 

 

קבוצות רכישה גם לג'ינסים ו-LCD

 

דומינו'ס פיצה אינה הראשונה שמאמצת את טרנד קבוצות הרכישה לענף שאינו נדל"ן. בדצמבר 2009 עשה זאת מותג האופנה לי קופר, שהציע הנחות ניכרות לג'ינסים באותה השיטה.

 

זמן קצר אחר-כך, בינואר השנה, רשת עולם הקולנוע העניקה עשרות אחוזי הנחה למתארגנים לרכישת מסכים ומערכות קולנוע ביתי, בהתאם לגודל הקבוצה.

 

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר