כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

חברות הקד"מ והאירועים מגלות (סוף סוף) את כוחו של הפייסבוק

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
09.06.2010
/ 14:00

מי מכם שגלש בפייסבוק לאחרונה יתכן ונתקל בהצעה לחברות מ"עולם השיווק החוויתי והאירועים" – דף ייעודי המרכז לכאורה את הנעשה בענף והעובדים בו.

 

אלא שכניסה לדף הקבוצה מעלה שמדובר בקידום עצמי של חברת שחקנים בע"מ, המספקת דמויות ושחקנים לאירועים ומיידעת על פעילותה באמצעות האתר.

 

יוזם הקבוצה הוא איתמר מלול, הבעלים של החברה, ויחד איתו מתפעלים את העמוד הווירטואלי לב קוגן (לעומק התודעה), משה שבטי, רועי קטלן (פרילאנס) וריקי כרמלי.

 

בקבוצה רשומים, נכון להיום, 1008 חברים, רבים מהם עובדים בענף – שחקנים, אנשי הפקה ותפעול, ואף חברות וספקים. בשחקנים בע"מ מזמינים חברות ואנשי מקצוע להעלות חומרים ותיעודים שונים לדף הפייסבוק.

 

באחרונה פתחה גם חברת פרומרקט, החברה הגדולה בענף, עמוד משלה בפייסבוק, שם מועלים באופן תדיר הפרויקטים שמבצעת החברה תוך כדי ביצועם בשטח.

 

בנוסף מועלים לעמוד מאמריו של הבעלים, יוני סער (שרואים אור במקביל גם בבלוג שלו ובדה מרקר), וסרטוני וידאו על מיזמי קד"מ ושיווק בחו"ל.

 

 

 

 

תגובות
התקבלו 1 תגובות
1.  כמה משלמים לכם פרומרקט על כל איזכור?