כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

יוניליוור משיקה את AXE SHIFT - דאודורנט וג'ל רחצה בריחות מתחלפים

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
09.06.2010
/ 11:11

חברת יוניליוור ישראל ממשיכה במאמצים לטפח את מותג הטיפוח שלה לגברים, AXE, בכל דרך אפשרית כבר למעלה משנתיים.

 

בקיץ 2010 מסתמן בניסיונות לשכלל את המוצר ולייצר לו "שלוחות". כבר לא מספיק דאודורנט בריחות שונים. הפיתוח האחרון הוא דאודורנט וג'ל רחצה בריחות מתחלפים, ולהלן – AXE SHIFT.

 

טרגט מרקט, חברת הקד"מ והאירועים, תבצע פעילות שטח למוצר החדש, ואילו חברת TEENK תהיה אחראית על המתרחש בעמוד הפייסבוק הייעודי בעניין זה. כל זאת במקביל לקמפיין פרסומי באמצעות מקאן ארקיסון.

 

 

 

"נשים נוטות להשתעמם מהר"

 

ביוניליוור טוענים שמדובר בחידוש טכנולוגי, המאפשר לגברים להישאר מעניינים ולא להשתעמם על בנות המין השני. לדברי מקורות בחברה, המוצר "נשען על האבחנה לפיה נשים נוטות להשתעמם מהר", וכסימוכין לכך ערכו סקר בקרב 340 נשים שהשיבו לשאלות בנושאי דייטים ושעמום.

 

מן הסקר עולה כי 35 אחוזים מהנשים מעידות כי היו מפסיקות דייט באמצע אם היו חשות שהבחור היושב מולן אינן מעניין. הזמן הממוצע אותו מוכנות הבנות להקדיש לבחור לפני שנוטשות עומד על 30 דקות. חלקן ימתינו עוד פחות. רק  15 אחוז מהן יתנו צ'אנס של עד שעה.

 

 

 

יותר ממחצית מהנשים מפסיקות דייט משעמם

 

55 אחוזים מהנשים שהיו מפסיקות את הדייט באמצע, מעידות כי היו ממציאות תירוץ כלשהו. 23 אחוז מהן לא מהססות ויאמרו את האמת, 13 אחוזים מסודרות יותר ונערכות באמצעות חברה טלפונית שתשמש כ"מחלצת". חמישה אחוז מהן פשוט קמות והולכות.

 

36 אחוזים מהנשאלות מעידות כי אם במהלך דייט משעמם היה "מתחיל" איתן בחור אחר בלתי מוכר, הן היו זורמות עם הבחור  החלופי. מבין הרווקות העידו 43 אחוזים מהנשים כי היו בודקות את האופציה.

 

שולי כרמל, מנהלת שיווק תחום הטיפוח ביוניליוור ישראל: "כמותג מוביל בתחום הטיפוח לגברים, מחוייב  AXE לחדש ולרגש את קהל המטרה שלו מידי עונה. כמומחה למשחק החיזור מחפש המותג כל העת חידושים אשר יסיעו לגברים הצעירים – קהל היעד שלו, באתגרים שלו מול בחורות".

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר