כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
29/11/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

תמונות מצ"ב: נשים נשים, שק של מרשרשים - ביוטי סיטי 2010

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
07.06.2010
/ 14:35

 

שבועות ספורים לפני פתיחתו של יריד הגברים הראשון, נערך באותו מיקום בדיוק אירוע הביוטי סיטי של רשת סופר פארם לנשים – הפקה מסחרית ומגדרית מהגדולות בתחומה בישראל.

 

בביתן 1 של מרכז הירידים בתל-אביב חגגו עם בנות המין היפה לא מעט מחברות הקד"מ ונותני השירות בענף האירועים, התערוכות והשיווק החוויתי. בשליפה מהמותן ניתן להזכיר מתוכן את  פרומרקט (מפיקת האירוע כולו), טרגט מרקט, סופר פוש, סטוריטייל, זברה תערוכות ותפאורות, דר הפקות ועוד רבות שעמדו לשירות מותגי הנשים בז'אנרים השונים.

 

אחת החברות הפעילות ביותר בביוטי סיטי הייתה זברה תערוכות ותפאורות, שצוותיה היו אחראים על תפקודם של לא פחות משמונה מתחמים. – לייף של סופר פארם, דאב וקוטקס (בהפקת טרגט מרקט), קליניק, לוריאל, ניבאה, אליזבת ארדן וסאני הנסן (דר הפקות).

 

 ביוטי סיטי

 

ביוטי סיטי

 

 

ביוטי סיטי

 

ביוטי סיטי

 

ביוטי סיטי

 

ביוטי סיטי

 

 

 

 

 

 

 

 

קרמה

 

בחברת הקד"מ והאירועים סטוריטייל הפיקו את הביתנים של קרמה וקרליין, כל אחד מהם בקונספט שונה מזולתו.

 

את "קרמה" הפיק ותפעל צוות בן עשרה עובדים – דיילות וראשי צוותים. חזות הביתן ניתנה לו בהשראת מיתוג הסדרה החדשה "קרמה מולטי קר – הסדרה המוזהבת" ובהשראת הסלוגן have a good hair day every day.

 

במתחם הותקנה רצפה מוזהבת, ושני קירות עם מדפים מוארים. בנוסף הוקם קיר עליו הוצב מסך שהקרין את סרטון הפרסומת, לצד דלפק מעוצב שעליו הונחה קערה המכילה אלמנטים מוזהבים, דוגמת מחירון המוצרים שנמכרו במקום.

 

כאמור, הפעילות כללה גם מכירה אינטנסיבית של מוצרי השיער של קרמה, בשיטת 1+1 וקבלת מגזין לאישה מתנה. במקביל, שוטטו שתי דיילות המותג ברחבי הפסטיבל.

 

עלות הפעילות – כ-80 אלף שקל.

  

 

 

 

 

קרליין

 

ביתן קרליין, מנגד, עוצב בגוני שחור לבן, כצבעי המותג, וכלל ארבע עמדות איפור וטיפוח ומבנה מרכזי ששימש כמחסן, לצד קירות ומדפים מוארים.

 

בסטוריטייל ציינו כי בהיקפו של הביתן הציבו "אימג'ים" מרשימים של פרזנטורית המותג, אסנת חכים. בקדמת הביתן נבנה דלפק קופאית מעוצב, והביתן עצמו רחש נשים שביצעו רכישות ואופרו על-ידי מאפרים מקצועיים, על כל קנייה שביצעו.

 

ביום השני, כך נמסר, אזלו מוצרי קרליין בביתן, "מצב שאילץ אותנו לבצע הזמנה כפולה והובלת חירום של סחורה, כדי להשלים מלאי בתצוגה", אמרו בחברה ההפקה.

 

היקף ההשקעה בביתן – כ-100 אלף שקל.

 

 

 

 

 

 

 

הפקה: פרומרקט

מיקום: מרכז הירידים

 

(צילומים: פרי מנדלבוים, סטוריטייל, זברה)

 

 

 

 

 

 

תגובות
התקבלו 1 תגובות
1.  הלוואי והיה לי שק מרשרשים