כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מיתוג מחדש לסלטי "אחלה" שטראוס; טרגט מרקט מחלקת חומוס וטחינה

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
06.06.2010
/ 14:00

חברת טרגט מרקט החלה בשבוע שעבר בקידום מכירות עבור מוצרי חומוס וטחינה אחלה של שטראוס.

 

הפעילות היא חלק ממהלך מקיף של מיתוג מחדש לסלטי אחלה, עליו הוחלט בשטראוס לאחרונה. החברה, שמפגרת משמעותית בנתח השוק שלה מול צבר, השקיעה במיתוג 7 מיליון שקלים בניסיון לצמצם פערים.

 

כיום מחזיק מותג אחלה בנתח שוק של 28.5 אחוזים, בעוד שצבר מובילה את הקטגוריה עם 40.4 אחוז.

 

במסגרת קידום המכירות ובצעד יוצא דופן למדי, מחלקים צוותים של טרגט מארזי צמדים של חומוס וטחינה תחת המיתוג מחדש, לכ-100 אלף בתי אב בישראל. הפעם האחרונה ששטראוס עשתה חלוקה מעין זאת הייתה כאשר הושק קוטג' שטראוס, ב-2002.

 

 

הפקה: טרגט מרקט

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר