כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ביקורת גבולות

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
01.06.2010
/

חברת הצבעים העולמית Dulux, יצאה בפרויקט ענקי במסגרתו תושבי ערים ברחבי העולם הוזמנו לצבוע את שכונות מגוריהם באמצעות שלל צבעי החברה ובשיתוף אנשי מקצוע מטעמה.

 

הערים הנבחרות היו ריו דה 'ז'נרו, פאריס, לונדון, איסטנבול ושנגחאי.

 

 

 

 

חברת סמסונג רצתה להוכיח כי המכשיר החדש אותו הוציא החברה חזק ועמיד במיוחד.

 

לשם כך יצרה פעילות אינטראקטיבית בשיתוף הקהל, במסגרתו צרכנים התבקשו לחייג למספר טלפון אותו פרסמה החברה ולציין את מספר המכשיר אותו ראו בשידור חי.

 

המכשירים השונים היו צריכים להתקדם באמצעות ה"רטט" עד שיפלו מהשולחן על רצפת בטון או אקווריום מלא.

 

 

 

 

האתגר:

לגרום למובילי דעת קהל להתנסות באבקת הכביסה, מסירת הכתמים, החדשה של אריאל.

 

הפתרון:

חלוקה של ערכת stain by numbers למובילי דעת קהל שנחרו בקפידה בדובאי.

 

בכל ערכה יש: בד המצוייר בשחור לבן, שבעה צבעים, מכחול ודוגמית של אבקת הכביסה.

 

הוראות פשוטות וקצרות המוודאות כי אכן כל הנמענים ידעו לנצל את הערכה ואת האבקה החדשה.

 

ביקורת גבולות

 

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר